KVALITETSGARANTI & NÖJD-KUND-GARANTI
Reklamation från kund behandlas enligt följande:

Om Ni inte är nöjda

  • Ska leveransen omgående reklameras via telefon, fax eller e-mail.

 

Vid utebliven leverans

  • Vår leveransansvarig kontaktas
  • Ny fruktkorg levereras ut senast nästkommande arbetsdag.

 

Om enstaka frukter är skadade

  • Kunden kompenseras vid nästkommande leverans.

 

Ni får fel sortiment eller anser att produkten ej uppfyller ställda krav

  • Ny fruktkorg levereras omgående eller senast nästkommande arbetsdag.

 

Vi utreder

  • Orsakerna till reklamation utreds internt hos oss och korrigerande åtgärder vidtas.
  • Reklamationen loggas av oss för att senare bli underlag till ständiga förbättringar.

 

Kontakta oss

Ring oss på 020-55 44 20

Öppettider:
Kundservice har öppet måndag - fredag 08.00-16.30
Du kan även få hjälp på https://fruktbudet.se/kundeservice

020-55 44 20
Produkt Antal Pris/st Pris
Varukorgen är tom Varukorgen är tom
Varukorg - 0 Varor